RSS

EVOLUCION@. FORMACIÓN PARA EL FUTURO. GRUPO FIAT

06 set.
El grup fiat va posar en marxa l’any 2005 un programa que té 4 pilars fonamentals, amb un objectiu clar d’aconseguir satisfer la necessitat de demanda de la xarxa del grup fiat en quan a mà d’obra qualificada. També s’aconsegueix una destacable publicitat i imatge de la marca que es preocupa per la formació i dels futurs treballadors.

El concurs nacional “ponte ne marcha” està englobat dins del programa general evolucion@ del grup fiat. Inicialment al concurs només es centrava en els alumnes de la branca d’automoció però a partir de l’any 2006 s’incorporen també els cicles d’administració i finances i el de comerç i màrqueting.

Enguany l’escola Joviat, mitjançant els professors Josep Purti i Montse Clapers com a responsables, ha decidit participar-hi amb els alumnes de primer curs d’Administració i Finances juntament amb tota la resta d’escoles d’Espanya.

El concurs es basava en a confecció d’un pla de màrqueting per intentar millorar les vendes i la rendibilitat dels concessionaris de la marca fiat, lancia i alfa romeo.
Els alumnes a partir d’idees innovadores van intentat aconseguir l’objectiu de maximitzar l’atenció del client en el punt de venda per aconseguir que aquests acabessin comprant. Algunes de les idees van ésser la utilització del sistema bluethot per atreure els clients mitjançant missatges, sistemes de vídeo avançats dins dels concessionaris per conèixer millor les prestacions del vehicles, instal·lació d’un globus aerostàtic per tal d’atraure ‘atenció cap a l’interior del concessionari, un sistema automàtic de projecció de ideo sobre els aparadors que fa que el client tingui que aturar-se per veure-ho o la instal·lació de vidres en el sostre i llums adients per fer mes atractiu el punt de venda.

De tots els treballs presentats de totes les escoles d’Espanya 6 grups de l’escola Joviat que van presentar un pla de màrqueting van ser seleccionats per assistir a Madrid a les instal·lacions del grup fiat, juntament amb 24 grups mes d’altres escoles.
L’estada a Madrid va consistir en l’assistència dels alumnes a unes classes de formació d’habilitats comercials, impartides per professionals de l’empresa Prisma especialistes en formació d’automoció habituats a fer aquesta formació a comercials de la marca.

Durant Quatre dies els alumnes van rebre formació i avaluació per part dels formadors mitjançant tècniques d’observació del comportament i proves objectives de personalitat i habilitat. Aquesta avaluació es va fer amb l’objectiu de seleccionar l’equip guanyador que aniria a Itàlia a visitar l’empresa Fiat.
Equip guanyador a Madrid

De tots els alumnes presentats en la família d’Administració i Finances van ser seleccionats Abel Gonzalez i Dany Sahbi juntament amb el seu professor i tutor Josep Purti de l’escola Joviat per assistir al viatge de quatre dies a Torino per visitar les instal·lacions de l’empresa.
La visita a Torino va ser molt enriquidora pels alumnes i van poder visitar la cadena de producció dels vehicles de la marca fiat, lancia i alfa romeo, també van visitar el centre de seguretat on van poder veure en directe una prova de xoc, posteriorment van visitar el túnel del vent on s’estudia l’aerodinàmica dels vehicles tot això combinat amb una visita turística a Torino.

juliol 2008

Anuncis
 
Deixa un comentari

Posted by a 6 Setembre 2008 in CONCURSOS, safi2

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s

 
%d bloggers like this: