RSS

RESULTAT DE LES PREINSCRIPCIONS UNIVERSITÀRIES O SORTIDES LABORALS

21 jul.

Un cop acabat el cicle formatiu d’administració i finances els alumnes han de perfilar el seu futur professional i les  alternatives que tenen passen per l’opció de continuar estudiant o l’opció de reincorporar-se al mercat laboral. També hi ha alumnes que decideixen fer les dos opcions alhora.

M’agradaria que aquesta entrada serveix com a punt de unió i de recordatori de la vostra opció triada per l’any vinent. Així tots vosaltres podeu afegir un comentari amb un aexplicació sobre el vostre futur.

D’avançada vull desitjar-vos el millor en qualsevol de les opcions que decidiu tirar endavant i que amb esforç i ganes tot es pot arribar a conseguir

salut

espero les costre notíscies

21/07/2010

Josep Purti

 
6 comentaris

Posted by a 21 Juliol 2010 in batxillerat, safi2, sortides

 

6 responses to “RESULTAT DE LES PREINSCRIPCIONS UNIVERSITÀRIES O SORTIDES LABORALS

  1. Ricard

    21 Juliol 2010 at 9:44 pm

    un servidor, esta a la universitat de Barcelona preparat per empendre la carrera d’Administració i direcció d’empreses

    Vagi be

     
  2. Alba

    22 Juliol 2010 at 8:19 am

    Jo demà vaig a fer la matrícula per Relacions Laborals a Bellaterra!! alfinal provaré amb aquest grau a veure que tal!!

    Que tingueu un bon estiu!!! i a disfrutar-lo k passa volan!!!

     
  3. Estefania

    22 Juliol 2010 at 1:40 pm

    hola a tots! jo ja he fet la matrícula a la FUB i tinc moltes ganes de començar el grau per veure que tal, però pensar que encara em falten 4 anys per acabar……
    Bé, us desitjo lo millor i que passeu un estiu molt bo!!!

     
  4. Cristina

    22 Juliol 2010 at 2:06 pm

    Jo a treballar! que suposu que ja deus saber el que!
    Aquesta setmana m’ha passat de tot, i tot bo!:)
    A cuidar-se! i bona sort als que continueu estudiant!

     
  5. Jaume

    24 Juliol 2010 at 8:40 am

    Segu k tots deveu esta pensant amb ki es akest Jaume no???
    jajajajaj dons sok jo! L’andreW!!! XD
    Prou! s’ha acabat la broma!
    La veritat es k a mi se ma passat per alt el termini de prematriculacions (no es broma)
    Pero ja em vaik posa am contacte am la FUB i cap problema! aixo si el setembre no s’em pot passar per alt!
    ara a l’estiu estik fent un curs per tenir un altre titol, el PER , altre ment dit PEE, a veure qui sap de que va!!
    es molt xulo pero a depen de qui li pilla un colocon que acaba treieno tot per la borda!
    Va que mes pistes no us puk da! XD
    wuenu i ara us deixo k e d ana al metge k em va pika una abella i ma va deixar el peu com una pilota de futbol XD
    Wuenu craks! us deixo i veik k el Jefe no oblida l’equip que un dia es va formar a la JOVIAT ara fa 2 anys i que va marcar una epoca!!
    Fins Aviat!!!

     
  6. Jose

    24 Juliol 2010 at 8:01 pm

    Que tal gent !! jo també començo a la FUB al Setembre i ens ho haurem de currar moooltt … De moment estic disfrutan de les vacances i espero que vosaltres tambe ho estigeu fen!! Vagi be safi 2 2010

     

Deixa un comentari

 
